tisdag, längtar till fredag ;))
Publicerat den

Hejsan!
 
Idag har jag och syrran tagit det så lugnt och faktiskt inte bråkat på hela dagen. Haha, väldigt ovanligt nu för tiden. ;) Jaja, jag har målat naglarna rosa faktiskt. Väldigt ovanligt för mig då jag inte tycker rosa är för tjejigt för min smak, men varför inte testa en gång? Sen är det ju alltid bra att öva.. Kunde nämligen inte alls  måla naglarna i vintras, nu är jag faktiskt rätt bra! :D
Nu ikväll ska jag till Karlaplan för att träffa mamma, vi ska nämligen på gospel! Jag fascineras faktiskt väldigt mycket av gospel, även opera. Människorna som sjunger gospel är alltid så glada och dom kan sjunga mjukt men ändå starkt. Att andas med magen samtidigt anser jag vara så svårt! Har försökt nu i flera veckor med att försöka lyckas, det går långsamt framåt men ändå så är jag så långt ifrån att lyckas! Haha! Opera, att kunna sjunga så starkt utan mikrofon tycker jag är en fantastisk fakta om vad människan kan åstadkomma! Sen tycker jag det även är väldigt kul med musik som har historia bakom sig eller som har en mening. Som man sjunger eller lyssnar på för att det finns en mening eller alltså något förklarnade typ. Men jaja! Haha! :DD
 
Nog om det, vad ska ni göra ikväll? KRAM! :)
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?