söndag
Publicerat den

Hejsan!
Gud så avslappnad jag har varit idag! Igår så sjöng jag och kören (+en annan stor kör;)) på Saga teatern och det var verkligen så kul och gud så bra jag mådde hela kvällen! Det riktigt pirrar av glädje i magen idag!
Denna dag började med att jag lyssnade på några radio program, då jag tycker det är så mysigt att lyssna på radio på morgonen! Sen åt jag en lång frukost med mina föräldrar. Vi pratade om allt möjligt, allt från gårdagen till framtida gymnasieval (nervös) då jag faktiskt nästan är ganska säker på vad jag vill göra när jag blir stor men det är ändå så svårt! Jaja, det kommer lösa sig inom snar framtid hoppas jag! Haha! :)
Sen har jag tränat (ska ge er tips senare! :D) och tagit en lååång dusch, rengjort ansiktet (vilket verkligen behövdes haha) och till sist smörjt in mig med VS body lotion. ;)
 
Nu ska jag snart klä på mig lite kläder och sen fota lite för att sen åka iväg och handla! Vad ska eller har ni gjort idag, babes?
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?