onsdagskväll
Publicerat den

Godkväll allesammans!
 
Kom just på att jag inte bloggat på jätte länge, men jag har haft annat att göra tyvärr... Hehe;) Nej men okej, jag är typ seg i hela kroppen och orkar knappt göra något på lektionerna? Alla lärare som säger "snart är det nationella proven" och jag säger typ "ja, jag är skit stressad var det något mer eller?!". Blir riktigt sur på lärare som inte tror att vi vet, det har liksom alltid varit så att nian har man nationella prov. Nej, nu ska jag sluta klaga.
 
Hur är det med er då? Såg nyss att jag hade fått lite fler besökare, vad kul! Har ni sett löven på träden? Lite svårt att missa dock, men guuud så underbart det ser ut! Vill typ åka till Djurgården och ta hundra tusentals bilder på löven! Hösten är allt mysig, men sommaren slår alla andra årstider!
 
Haha, nu har jag babblat och bytt samtalsämne hit och dit. Ajja, hare bäst alla! KRAM!
 



Cenedra

Hej, fin blogg du har! Kika gärna in våran! :)



URL: http://cenedraochlinnea.myshowroom.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?