lördagskväll
Publicerat den

Hejsan!
 
Dagen och kvällen har varit lång kan jag lova! Idag har jag och syrran varit på bibblan i centrum och pluggat då jag har ofantligt mycket nästa veckan, även hon. Vi träffade även mamma och pappa i centrum och fikade efteråt! Sen har jag kommit hem, lagat bananpannkakor, (älskar bananer och särskilt smaken sen typ i onsdags?!)  tagit det lugnt, pratat i telefon, ätit middag och nu väntar jag bara på att klockan ska slå 10 över 9 för då ska jag åka till saga teatern och medverka på kulturnatten! Ska bli superkul och jag längtar verkligen! Älskar ju att stå på scen och sjunga nu för tiden, och körgruppen som jag är med är alla så snälla och mysiga så då blir det bara ännu roligare! Tills dess ska jag fortsätta fixa mig och äter lite snacks (hehe) som ni ser på bilden nedanför!
 
Vad ska ni göra ikväll? :D
 
jag nuuu! :) (varför pissdåliga bilder??)
älska?! (mina fötter.. hehe) :D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?