kul dag igår!
Publicerat den

Tjabbaaaa!
 
Så himla härligt med höstlov? Oh yess! Igår så var jag i stan hela eftermiddagen med Natti! Var verkligen så himla kul och så mysigt! Vi käkade på Frozen Youghurt, sprang runt inne på Media Markt, sprang runt i massa affärer, träffade en vän och  stod och väntade på tuben i 10 minuter eller något sånt?! Då det var kort tåg så hade tuben stannat i mitten av perrongen? Sen drog vi till lite mer lugnare fältöversten, käkade på donken och sen bar det av hemåt. Alltid så sorgligt att säga hejdå.. :( Ajja, sen när jag kom hem åt jag tårtaaaa som var så himla god! Sen kollade jag på solsidan som vanligt, smsade med lite folk och beställde en väska från Nelly! Den kommer passa perfekt som skolväska! Ni ska få se den snart på  bild!
 
Nu ska jag träna, städa mitt rum kliniskt rent och sen duscha! Vad ska ni göra idag? Har ni också höstlov? PUUUSSS!!
 
får inte upp den andra bilden? whaaaat?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?