blogga oftare?
Publicerat den

Blogga oftare? Haha.. Jo tack, gärna för mig! För jag vet hur tråkigt det är att gå in på en blogg och det inte finns något nytt att läsa eller någon ny bild att se! Grejen är den att jag har så himla mycket i skolan, alltså det är verkligen extremt. Men efter höstlovet ska det bli ändring så hoppas verkligen att jag kommer kunna blogga mer då! Vill verkligen komma någonstans med denna bloggen då jag för det första har viljan, men också att jag verkligen (jag lovar!) lägger ner tid på den! Alltså varje helg lägger jag minst ner 5 timmar på att redigera bilder, ta bilder och att skriva inläggen! Det tar längre tid än man kan tro (iaf för mig) att skriva ett inlägg jag själv blir nöjd med!
 
Nej men, vill ni att jag skriva mer? Skriv i kommentarerna! Om jag uppdaterar varje dag kan ni typ förvänta er ett inlägg på vardagar men fler på helgen. Kommer nog skriva mer på vardagen om detta lönar sig på minsta sätt! Haha! :D
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?