stan igår!
Publicerat den

Halojj!
 
Igår så var jag och syrran i stan! Vi käkade på donken, letade efter ett skal till syrans mobil, sprang runt typ hela tiden och sen när vi skulle av bussen på väg hem spö regnade det så sprang upp för backen. Var ändå helt dyngsur när vi kom hem, eller i alla fall jag... Jaja, chillade hemma igår kväll och åt ni vet svenska lantchips? Så himla goda, varför har jag inte upptäckt dem förens nu typ?
 
Idag har jag kollat på bilder från min barndom, försökt att hitta bilder på mig och mina kusiner tillsammans. Men det var inte det lättaste, hittade lyckligtvis några bilder tillslut som jag ska visa för en av dem. Så himla kul att kolla på de bilderna för det var så himla länge sen nu och dessutom så träffar jag dem så sällan så det är kul att minnas tillsammans. Gud vad deep det där lät, haha! :D
Har också käkat frukost med mina föräldrar, disskuterat London och dess tunnelbanor. Haha, vi kom in på det när vi pratade om min och Nattis framtida resor, liksom hur hittar man till rätt perrong och sen veta att man åker på rätt tunnelbana? Ingen aning, men nu vet jag!
 
Gud vad fladdrigt inlägg det blev! Men har faktiskt Amanda att skylla på. Hon kom in och gjorde mig lite.. Ja, vad sa man säga? Okoncentrerad kanske? Nu ska jag avsluta annars blir detta alldeles för oklart, vimsigt och konstigt. KRAM! :D
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?