måndag förmiddag
Publicerat den

God förmiddag!
 
Hur mår ni idag? Jag mår förvånansvärt bra idag till skillnad från vad jag gjorde igår.
 
Jag käkade lite för mycket av någon kaka jag och syrran gjorde i lördags och samtidigt hade jag inte ätit på ett tag innan jag åt kakan. Så det var liksom tom mage och socker som "blandades" om ni förstår? Haha! :D Slutade med att mådde jättedåligt, hade svårt att stå upp och var yr. Men gick och la mig, somnade och sen vaknade jag typ 20 minuter senare och åt middag. Sen efteråt sprang jag typ till sängen och la mig, somnade direkt och  vaknade av att jag hade helt sjukt ont i magen. Men gick på toa och somnade sen om, tur att jag börjar 11 på måndagar annars skulle jag varit så trött nu! Haha :)
 
Nej men, ny vecka idag! Hur nice?! Denna vecka ska jag ta igen lite saker jag inte gjorde förra veckan, ikväll är kören inställd så ska plugga lite. Ha en bra dag hörrni! :D
 
roligt med bildbrist ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?