lördag
Publicerat den

Hejsaaan!
 
Idag hade jag planerat att åka till Natti och Markus nu på kvällen, men stackars Natti hade blivit sjuk. Så det blev inget, men hoppas verkligen att det blir av snart! Kom nyss på att jag inte träffat Markus sen precis i början av sommaren..? Oh.. Det är en lång tid, lite för lång haha. :))
Idag har jag istället hjälp syrran att städa hennes rum, eftersom hon aldrig städar det själv. Vi hittade massa kul anteckningsblock och bilder! Så det var faktiskt rätt kul att städa! ;)
Sen fikade vi, övade på en läxa och nu har jag precis städat liiite i mitt rum. Har ganska städat hela tiden, tycker nämligen inte om att saker ligger överallt. Får typ panik då, svårare att gå upp på morgonen och sånt! Haha! Så konstigt jag veeet, men det är jag! ;))
 

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?