långpromenad
Publicerat den

Hejsan!
 
Idag har jag käkat frukost med familjen, vi snackade om den där mannen som går runt här på ön och hoppar på kvinnor. Gud vad läskigt det är nu att gå ute när det är mörkt.. Ajja, man överlever väl trots allt. Jag har även gått ut och promenerat runt i rask takt med syrran. Träffade en hel del folk jag känner, haha! Men det är kul att andra i sin egen ålder är ute och motionerar! (ja, varför skriver jag som en 50 åring? sorryyy) Nu har jag hur som helst kommit hem, har överdrivet ont i magen. Men duscha och fika står på schemat nu!
Sen, jag kan inte tidsinställa mina inlägg tyvärr. Detta är jätte jobbigt för om man lägger ut flera inlägg efter varnadra bir de inte alls lika uppskattade än om de skulle komma upp med lite mellanrum. Så fick ett tips om att jag skulle maila blogg.se så dom för hoppningsvis kan hjälpa mig!
 
KRAM!
 
min dator vill aldrig samarbeta när det gäller att sätta ihop två bilder, får seriöst damp






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?