helt sjukt nice med lördag?
Publicerat den

eller vaaad? Imorse när jag vaknade var jag sjuukt glad! Ännu en dag att spendera med familjen, och imorgon kommer släkten hit och firar pappa! Ååh, kan det bli bättre?! :D
Idag ska jag och familjen först på vernissage för att köpa en tavla jag gjort (nej jag är inte konstnär nej), sen ska vi till en konsert i en kyrka. Nu kommer jag inte ihåg vad den kyrkan hette, men det är Adolf Fredriks barn som sjunger! Så det ska bli kul, för jag gillar så mycket mer att höra på barn när dom sjunger än när vuxna sjunger. Tycker det inte är samma sak, kanske för att jag själv fortfarande är ett barn? ;))
Hur som helst, sen ska jag dra till Gallerian för att handla ett par jeans och ett skal till min mobil. Har inget skal jag tycker om, så ett i silikon står på inköps listan!
 
Sen ska jag hem och läsa en bok. Måste ha läst ut en bok tills på tisdag så bästa att börja nu? Haha ;)) Hej förresten! Vad ska ni göra idag? :D
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?