fredags kväll
Publicerat den

Hejsan! 

Gud vilken jobbig dag det har varit för mig! Helt utmattad nu?! Gick tidigare till skolan för att jag skulle hinna gå igenom några frågor till en debatt vi hade, som gick åt skogen ändå, satt det var ju helt onödigt att gå upp 20 minuter tidigare.. 
:(( SO, elevens val(?) och matteprov stod sen på schemat innan lunch. Jaa, det gick väl som det gick, gjorde inte min dag så mycket bättre direkt. :(( 
Svenska och NO sen fick jag gå hem och både mamma och pappa var hemma när jag kom hem, så pratade med dom massor. De är så sällan hemma samtidigt nu för tiden och jag är inte hemma jämt varje kväll så det slutar oftast med att man inte ses på 2 dygn eller något? Riktigt sorgligt, vill kunna umgås varje dag i veckan med min familj, saknar faktiskt dom ibland när långa skoldagar och massa plugg tar över. :(( 

Nej, vilket deppigt inlägg det blev! Ikväll har jag familjen hur som helst varit på en Italiensk restaurang på Östermalm då min pappa fyller år idag! 50 bast och "en gammal gubbe".. Haha, närrå❤  Det var super mysigt! Åt pasta med oxfilé och champinjoner! Det var super gott! :D 

Nu ska jag duscha och sen sova tidigt! Blir lätt senare än vanligt nu för att det så mycket plugg som måste göras och ja, det har bara blivit senare för mig mest på grund av det..?! Därför börjar jag uppskatta fredags kvällar, man kan gå och lägga sig när man vill för man behöver nästan aldrig vakna till väckarklocka. Sen inga läxor på kvällen, usch, plugg styr mina sovtider.. 

Nej, ska avsluta nu! Vad har ni gjort ikväll? Ha det bäst mina fina!❤







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?