denna dagen
Publicerat den

Alltså vilken bradålig dag det har varit idag för mig!
 
Börjar med att jag vaknar efter att ha sovit super dåligt då jag drömmer mardrömmar varje natt nu för tiden. Riktigt läskigt och får typ någon slags panik över det. Jag tog mig upp efter att ha snoozat i en timme, gick upp och käkade frukost och så vidare. Sen på gympa lektionen så lyckas jag med att stuka foten det första jag gör. Fick så himla ont så det var bara att sätta sig i ett hörn och chilla lite trodde jag, det blev dock hela lektionen. Haha! :)) Sen de två lektionerna efter var jag typ sur. Kunde inte slappna av eller något, så var typ tyst resten av dagen. Sista lektionen var dock bättre, chillade hela lektionen och snackade musik med vikarien. Haha! :D Det var niiice! Har i och för sig pratat musik rätt mycket idag.. Haha! :D
 
Nu ska jag hänga framför TV:en resten av kvällen. Vad ska ni göra ikväll? :D
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?