alltsåå tjaaa
Publicerat den

Hejsaaan! Hur mår ni? :D
 
Senaste tre veckorna (det kan jag minnas i alla fall haha) har jag inte känt(?) mig sjuk eller något. Jag har bara kört på, njutit av ett höstlov och hängt med i skolan utan problem. Kom och tänka på det igår att jag inte varit sjuk på länge (har också bara varit borta 3 skoldagar eller något hittills denna termin) och jag tänkte direkt " det går bra nu, nu ska jag fortsätta i samma spår tills jag åker till Thailand!" :D. Men så kom jag inte lägre med den sjukfria tiden, nej haha, så nu sitter jag här med iskalla fötter och ont i huvudet. Ska dock dra mig till skolan imorgon och göra mitt bästa, sen har ju Emma kommit hem också! Så himla glad att hon är tillbaka! :D
 
Jaja, nu ska jag göra lite matte, renskriva några punkter till ett arbete till skolan och sen käka middag. Ikväll ska jag träna först (trots att jag har trampat snett igen!?) och sen taa en låååång dusch så att jag är redo för en ny vecka imorgon! Vad ska ni göra ikväll? :D
 
har cirka 0 nya bilder, så bjuuuuuder på denna bild från i somras! ;))






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?