inspo
Publicerat den

Jag fick veta att juliahofsweden ska sluta blogga, super tråkigt då jag läst hennes blogg.. Jaa, vad blir det? 2 och ett halvt år? Så jag kollade lite i hennes arkiv och hittade inlägg som hette något i stil med "saker som är bra med mig". Så ja tänkte, varför kan inte jag göra en sån? :D
 
1. Jag är typ alltid glad, jag har väldigt lätt ta åt mig av positiva grejer! Bara det att solen lyser ute, att det ska bli god lunch i plugget eller att jag ska göra något kul på kvällen eller i helgen gör mig glad!
 
2. Jag är trevlig, social och snäll. Är så sjukt glad över att jag är social, för att vara snäll och trevlig hör till det sociala! De går väldigt bra ihop och att jag är allt det gör mig glad!
 
3. Jag har fint hår och relativt ren hy i ansiktet! HUR glad är jag inte över det?! :DD
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?