from Thailand
Publicerat den

Hejsan darlings!
 
Har det ar mitt pa dagen och jag har satt mig pa ett internet-cafe i nagan timme! Jag har brant mig i ansiktet som f*n efter gardagens aventyr, sa jag haller mig garna inne resten av dagen. :D
Har ar det i alla fall hur underbart som helst! Trots myggbett, att jag brant mig och att havet sticks. Maneter stora som hinkar som man lekte med i sandladan som liten simmar runt vid varan strand. Sa att bada i havet ar helst nagat jag undviker och skarsilt da mamma brande sig pa en manet har om dagen. Hela hennes lillfinger var uppsvullet..
Resan till Koh Lanta fran Lidingo tog val... 14 timmar? Nagat sant? Forst akte vi till Arlanda, kakade lunch och hann precis till gaten i tid. Sen vantade 10 timmars flyging till Bangkoks flygplats och jag sov max en halvitmme pa flyget. Kollade pa Hunger Games och lyssande pa musik+vantade pa att tiden skulle ga typ.. Haha. Nar vi landat sa hittade vi till nagan "mat horna" dar vi kakade croassainter(?) med ost och drack smoothies. Sen tog vi flyget till Krabi Airport som tog en timme, sen 2 timmar i en minibuss som tog oss hit till Lanta. :D Sen har det bara rullat pa, jag har last bada Blondinbellas bocker och varit sa inspirerad! Jag har last en annan bok, nu ar jag inne pa min fjarade bok pa lite mindre an tre veckor?! Jag som aldrig laser i princip?! *stolt*
 
Julafton var det i tisdags ocksa och det var mysigt! Vi kakade buffe pa Resorten nedanfor oss och drack smoothies i solnedgangen! Jag fick en bok (som jag laser nu och det ar SA bra!!:D) och biljetter till Miley Cyrus konserten i Maj! Hur nice?!
 
Jag har inte kunnat blogga sen vi kom hit for att internet som vi kopte har varit sa segt, sa nar jag anvander internet pa mobilen kollar jag bara det "viktigaste", typ Instagram... Hehe. 
 
Jag hoppas att jag kommer kunna blogga ett eller tva inlagg till innan vi aker till Bangkok for att sova dar i tva natter!
 
KRAAAAM! <33
 
gammal bild.. fattar namligen inte hur man satter pa camen pa denna dator.. haha! :DD






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?