dödstrött?
Publicerat den

Godkväll!
 
Det kunde verkligen inte kommit mer lägligt att vi ska åka imorgon. I mean... Är så himla trött att jag knappt kan skriva det här inlägget?! Hoppas jag sover hela resan imorgon på grund av att jag är så trött... Haha! ;))
 
När jag kom hem från kören så käkade jag middag, lax och sallad! Det kan man säga att jag också behövde då jag åt typ hur många pepparkakor som helst på kören... Haha;)) Sen har jag duschat, rakat benen+skrubbat hela kroppen. Ska även ta med mig skrubben till Thailand, den är helt aaamazing! Kanske tipsar i bloggen någon gång? :D Efter det så sprang jag runt här hemma och letade efter prylar jag behövde packa ner. Nu äter jag syrrans super goda tårta och njuter av noll,noll problem för morgondagen! Det var för länge sen, gud?! 15 år och  jag stressar ihjäl mig inför nästa dag, varje dag?! Ommmaajjgggaaad... Inte bra :((
 
Ajja, nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla på en film innan jag ska sova. Någon som vill kolla med mig? :D
 
KRAAAAM
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?