denna vecka! :))
Publicerat den

Hejsan!

Denna vecka har jag haft minst sagt fullt upp, men det är härligt att åka från ställe till ställe efter skolan! Tänkte om man kunde jobba så?! I alla fall, i tisdags var jag i Breviks kyrka efter skolan i 2 timmar eller nått för att öva inför lucia som var igår kväll! I onsdags pluggade jag lite, tog det lugnt. I torsdags var jag först på hemspråk efter skolan och sen åkte jag till Lidingö kyrka för att sjunga där. Dock var det mer "Gud relaterat" än "lucia relaterat". Det var kul, gick super bra! Sen igår var jag 3 timmar i Breviks kyrka för att ha genrep för lucia tåget, sen hade jag och kören+de små barnen ett super fint lucia tåg! 
Nu ska jag bara gå på avslutningen på måndag för kören, sen åker jag och familjen till Thailand på tisdag! HUR HÄRLIGT?! 

Ajja, berättar om dagens planer senare! KRAM

försöker lära mig att ta bra selfies.. det går kanske inte sådär super bra direkt.. haha lol ;))






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?