Eeuuuu AKA i-landsproblem
Publicerat den

Okej, nu har det gått för långt. Jag fattar liksom inte hur jag lyckas..? Jag kan ta denna dag som exempel, idag var jag fräsch till en början (hehe). Men redan efter första lektionen kände jag mig så himla ofräsch, ville bara hem och duscha riktigt kallt, klippa naglarna, städa mitt rum och äta frukt och grönsaker. Det har varit såhär varje dag nu hela veckan trots att jag duschar varje kväll och tvättar håret varannan till var tredje kväll. Det beror på gympa lektionerna och också det att jag hatar att tvätta håret varje kväll.
Yepp, så nu har jag bestämt mig att utmana mig själv för kommande vecka. Jag ska känna mig fräsch och framförallt se fräsch under hela dagen. För.. Stackars alla som ser mig i plugget såhär..? Javisst, alla har sina "bad hair days" osv men inte varje dag i veckan. Sen kan det ju vara kul och för mig att se om jag lyckas..?
 
Har i alla fall duschat länge i iskallt vatten nu, klippt naglarna och smörjt in mig med body lotion från VS (standard BTW)... HAHA!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?