De senaste dagarna
Publicerat den

 De senaste dagarna har varit bra då jag bland annat fått svar från rektorn på skolan angående klassbyte. Det är en sådan lättnad att veta att det sista året i grundskolan kommer bli toppen! YEEY! Annars så har dagarna denna vecka varit relativt okej, men igår sabbade jag typ allt för mig själv.
Klockan åtta på kvällen säger nästan alla på kik och sms att de är i Kungsan på We Are Sthlm grejen. Jag tänkte typ att jag skulle dit, men mitt när jag var halvt klar att åka så kom jag på att mor och far inte var hemma. Mobilerna hade de inte med sig så jag kunde inte få tag i dem och säga att jag skulle åka. Inte nice, inte nice.. Så det slutade med en hemmakväll som var rätt seg.. Haha! Hoppas eran kväll var desto bättre!
 
Bilder från de senaste dagarna
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?