haha
Publicerat den

Hejsan! 

Förlåt för att jag inte bloggar som jag egentligen ska. Men skolan tar så mycket energi och senaste veckan har jag känt mig lite sjuk till och från. Nu är jag förkyld, helt täppt i näsan och jag försökte prata tidigare idag men herre jag vet inte vad som hände haha.. Låter som en gammal tant som inte vet vad en halsduk och halstabletter är. Sorry men så är det..:)

Nästa vecka går jag förmiddag så ska försöka blogga nästa vecka. Men som sagt, skolan tar mycket av min energi och skolarbetet måste gå före typ allt annat. 

Hoppas att ni mår bättre än mig! Och juste, till alla som kan rösta så gå och gör det!! Önskade att jag själv kunde rösta, vet exakt vilket parti jag skulle rösta på! :)) 

Dålig selfie från nån dag denna vecka när jag var påväg till skolan! Haha..:)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?