shopping!
Publicerat den

Tjabbaaa!
 
Förlåt för att jag inte bloggade från London, men när vi väl var där ville fokusera på att va så mycket med min familj som möjligt, se allt som vi kunde se, leva i nuet och sånt. Igår på planet räknade jag ut hur mycket jag använt mobilen på drygt 3 dygn, runt 2 timmar fick jag ihop det till. Det är rekord lite tid med mobilen jag har nu! Men tur att vi hade free WiFi loungen på Heathrow, satt där med mobilen helt osocial och kollade igenom allt jag missat;) Haha. Ni får se bilder från London i "omgångar", bilderna blir inte lika uppskattade om jag lägger ut alla med en gång har jag märkt. :)
 
Nej men nu till det detta inlägg skulle handla om, det jag köpte och det jag fick;) Allt jag hade planerat köpte jag förrutom en ny väska till skolan och lite små saker.. Äh, vad gör det, är super nöjd med det jag fick med mig hem! Fick en superfin (!!!) jacka som jag ska ha nu till vintern, men den får ni se på, i helgen! :)
 
jag på Oxford street precis inhandlat lite från VS! looooveeee
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?