confessions
Publicerat den

1. Jag trivs inte i mitt egna sällskap, alls. Oftast när jag är ensam ringer jag någon kompis eller smsar med flera. Jag lyssnar typ i 8/10 fall på musik när jag borstar tänderna, lagar mat eller bara ska gå till brevlådan. Haha jag gillar inte alls mitt eget sällis. 
 
2. Jag skäms så mycket över det, men haha jag pratar med mig själv ibland. Jag gör det aldrig när folk är runtomkring mig, sitter vid matbordet, är på tuben osv. Men när jag är ensam hemma och mina vänner är i skolan så att jag kan inte ringa dom så pratar jag ibland. Haha åh jag vet inte hur vanligt eller ovanligt det här är, borde kanske be någon att hjälpa mig med att sluta. Jag skulle lätt kunna skriva ett helt inlägg om det! Haha...
 
3. Jag är aldrig rädd för att skratta högt när det är människor runt omkring. Tycker jag något är roligt och vill skratta åt det, skrattar jag. Simple as that ;) Och nej, jag är inte särskilt orolig eller rädd för vad folk tänker och tycker när de ser/hör det. Haha vill de komma fram och fråga är jag mer än ok med det, älskar att träffa nytt folk och skratta med dem! ;))
 
4. Jag har dom bästa vännerna, allvarligt. Jag skulle inte vilja byta ur dem mot något i världen. :) 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?