ständig oro
Publicerat den

Tjaa! Jag hoppas att ni mår bra och att livet rullar på så bra det kan för er!
 
Jag måste prata om det här för jag bara känner att om någon av er känner samma sak, vill jag så gärna veta det. För just nu känns det som att jag är den enda människan i hela världen som har den här känslan. Jag går ständigt runt med en känsla av oro, min mage och nån känsla i mitt hjärta påverkar min allra vardagligaste vardag. Innan har jag verkligen försökt tänka bort det, fokusera mer på det som spelar roll för dagen. Men nu är grejen såhär att jag fått perspektiv på det hela för några veckor sen då jag inte hade någon skola på måndagen eller nått sånt.
När jag vakande på morgonen kom oron till mig på en gång, men sen kom jag på att det inte skulle vara skola nästa dag och hela jag lugnades. Kontrasten kändes läskiga. Så nu vet jag att det är något med skolan, men jag har verkligen ingen aning om vad. Jag trivs bra i skolan, har vänner där och betygen är bra utan att jag behöver plugga särskilt mycket. Allt är SÅ olikt mot vad det var i grundskolan vilket är SÅÅ skönt! :)

Men ändå så är jag hela tiden orolig för något jag inte vet vad det är. Och det spelar ingen roll hur många gånger  jag får höra eller hur många gånger jag intalar mig att "vi oroar oss mycket i onödan". För jag vet det, jag kan bara inte komma över den här känslan i hjärtat. Det gör liksom ont ibland i hjärtat för att jag är SÅ orolig.
 
På hotellrummet i London, där kände jag mig inte alls orolig för något. Bästa känslan.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?