lördags morgon
Publicerat den

God morgon!
 
Idag har det varit en lugn morgon, det är sällan det är tyst på morgon hemma hos mig så såg till att sova länge idag! Vaknade för typ 2 timmar sen, har ätit lite frukost, fotat lite och smsat lite. :)) Idag planerar jag att åka och gymma och i alla fall försöka plugga liiite.
Det känns så tråkigt att plugga, det är liksom samma sak hela tiden, man ska lära sig det som står i boken, för att sen nästa dag repetera. Alltid samma sak och jag vet att jag inte får tänka såhär, har ju 3, för mig, självklara år kvar i skolan. Gillar mer att träna, man får använda kroppen mer än hjärnan, haha och jaa det är min grej. :DD
kollat lite på olika Youtube videos nu på morgonen, haha det är inspirerande!
trött och allt men ändå såååå glad över att det är helg! längtat hela veckan!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?