confessions
Publicerat den

 
 *Jag mår dåligt av "plock godis" och läsk. Jag blir så snurrig, trött i hjärnan men typ pigg i kroppen av det. Men jag blir inte det av bubbelvatten, Celsius, choklad som finns i papper i papper och chips? Det är att tacka Gud för, för att jag älskar allt det men aah.. Det är konstigt. 
 
*Varje gång jag vaknar på morgonen när det är helg och mina föräldrar är uppe går jag nästan alltid förbi pappa först på väg till köket, så då vinkar vi alltid till varan, till mamma vinkar jag inte. haha :))
 
*Jag tycker väldigt synd om folk som måste känna svartsjuka/avundsjuka för typ allt en eller flera andra personer gör. Som tur är känner jag väldigt sällan avundsjuka, jag försöker istället alltid vara glad för den personen och tänka på vad jag själv har eller ska göra.
 
*Jag ger väldigt sällan upp när det gäller praktiska saker, allt från att fläta andras hår till att lära mig en ny låt text. Jag vet att om det blir fel, så gör det inte så mycket, för det är bara att börja om eller fortsätta.
 
*När jag blir stor vill jag först bo i en lägenhet så centralt som möjligt. Sen vill jag åka till Australien och se det, verkar helt underbart där! Sen vill jag typ gifta med mannen i mitt liv, sen vill jag flytta till Skåne och bo i ett stort, ganska gammalt hus nära havet. En mysig hund ska jag ha också, har redan bestämt att min hund kommer heta Mio :))
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?