svar
Publicerat den



Jag har en del nu, och det är helt sjukt att ni aldrig blir färre? Min statisk stiger för varje dag som går? Tusen tack till alla som kollar in varje dag, trots att jag inte bloggar varje dag! :)) 

När jag fick denna kommentar var det första jag gjorde att sätta mig ner framför datorn och försöka skriva något om mina tankar, jag tänkte "vad tänker jag på nu?". Jag fick ihop några rader om skolan, men kom inte mycket längre än så. 
Sanningen är, jag tänker inte så mycket nu. Skolan, bloggen (ja, bara för att jag inte bloggar varje dag tänker jag mycket på förbättring och nya kategorier och sånt på bloggen!;)) och träning. Mitt liv kretsar runt att göra bra ifrån mig överallt. Att alltid vara den bästa versionen av sig själv, varenda dag, ge typ allt i skolan och sånt, tar tid. När jag har tid till annat, ligger jag helst bara i min säng och kollar på någon bra serie. Och under denna tid, så är mitt liv ganska händelselöst, vilket leder till att jag inte tänker utanför "boxen" (dvs träningen, skolan och bloggen). 

Jag har ingenting att skriva om mina inre tankar och sånt, för just nu kör jag bara på. Och jag vet att det finns många som inte kan somna på kvällen för att de tänker så mycket, för de kan? har tid? Inte vet jag, för jag gör aldrig det. När jag släckt lampan somnar jag på 30 sekunder. Japp, så tråkig är jag. Haha. 

Men SJÄLVKLART kommer jag försöka få ihop något "tanke" inlägg i veckan, jag menar, om det är det mina läsare vill läsa om ska jag väl se till att skriva om sånt! 

Tack för kommenteren! Tack detsamma, massa kramar tillbaks!<3 :DD 

Någon konstig bild jag tog här om dagen i hissen.. Haha:))



Anonym

Som tidigare sagt, bra blogg! Men uppdatera mer :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?