tisdag
Publicerat den

Hej bloggen!

Idag har jag tränat så mycket att jag redan har träningsvärk i hela kroppen. Jag har börjat lyfta, inte med mycket vikt och jag tar hjälp av stången som sitter i någon ställning. Just så att jag går upp rakt och massa. Men det är sjukt kul att träna med den stången! Trots att det är jobbigt, så ger jag verkligen inte upp tills jag kommit upp i mina 10x3. Jag älskar att ha lite träningsvärk efter träningen, det betyder att kroppen har fått jobba och att man är ett steg närmare sitt mål!:D Ett av mina mål var faktiskt att börja lyfta, just för att jag tycker det svin coolt att se när andra tjejer, på tex Instagram lyfter! 

Ajja, ikväll har jag och Amanda spelat lite spel. Länge sen man gjorde det, men det var faktiskt roligare än vad jag trodde det skulle bli! Dessutom har jag och min syster helt sjuk humor, vi skrattar verkligen, bokstavligen åt allt och inget. Haha. 

vi gjorde caesarsallad lunch btw! blev super gott!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?