we just need to talk about this..
Publicerat den


Detta är så sant?! Om ni läste inlägget under så vet ni nu att jag inte har någon förebild eller idol, någon som jag ser upp till eller inspireras av så mycket. Jaa, min pappa lite men det är ändå inte han och det som... styr mig. Utan det är ju mina drömmar. Jag har ju ett mål, det är att bli miljonär innan jag är 30 bast. Jag vet att för att kunna bli miljonär måste man bland annat jobba hårt. Redan nu oroar jag mig över att jag inte kommer få något jobb när jag blir stor. Jag vet egentligen inte varför. I mean.. Nått jobb kommer jag nog kunna få. Jag är verkligen beredd att jobba hårt, ha så lite utgifter som möjligt och lära mig mer om aktier och fonder, ränta på ränta och sånt. Och hör ni, detta har ingen sagt åt mig att bli. Det är ingen som haft det som regel att jag måste ha mycket pengar på kontot när jag blir stor.
Det går oftast bättre om jag bestämmer det jag vill göra och ingen annan gör det. För om någon annan säger vad jag ska göra och sen säger "nej, men gör såhär istället" precis när jag gör precis som personen sagt till mig. Då vill jag bara gå därifrån. Ja vill börja göra som jag vill göra då. Ugh.. Follow Dreams NOT orders.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?