picknick i humlan! +karma ger tillbaks! :)))
Publicerat den

Tjabbaaa! 

Idag vid elva mötte jag upp Natti i Ropsten! Vi åkte till Östermalmstorg, köpte lite picknick och drog till Humlegården och hade picknick! Det var super mysigt, vi behövde chatcha upp lite om vad som hänt på sommarlovet och så! Sen efteråt så packade vi ihop och gick runt i stan och Natti köpte kläder till Markus haha<3. Idag hjälpte vi faktiskt tre killar, en som behövde hjälp med att komma upp för en backe som hade rullstol. En som letade tom burkar som vi gav våran vattenflaska till och sen letade vi kläder till Markus! Det känns super bra att kunna hjälpa andra bara lite, något som tar 1 minut men som dom är tacksamma för! :D 

Karma gav tillbaks när vi var i tc och jag satte mig ner på huk och letade efter mitt sl-kort i väskan. Utan att jag märkte det så hade jag blod över armarna och händerna pga jag råkade skära mig djupt i fingret i måndags. Så det hade börjat blöda igen. Då kom det fram en kille i typ 19 års åldern och frågar vad som hänt. Jag säger direkt att jag bara letar efter mitt kort, men sen säger att han menar blodet. Han sa hur jag skulle göra för att få det sluta blöda. :)) 
Tänk att det finns sånna människor?! Som man aldrig träffat förut som faktiskt kommer fram och frågar hur det går eller så när h*n ser att någonting är fel. Inte bara står och glor liksom. Innan vi gick ner i perrongen kollade jag runt och såg honom igen, gav honom ett stort leende för att inte behöva skrika "taaack" över hela tc liksom. Hoppas han förstod att jag var tacksam.. Hmh. :)




en vän

Hade backen rullstol?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?