lite shopping!
Publicerat den

Tjenna hörrnii!
 
Igår när vi kom hem la jag mig i sängen, var helt slut efter båtturen. Jag gillar inte att åka sånna stora färjor. Gillar inte människorna, lukten, hytterna, LIVET (????!!!) på dom. Så jag vill alltid bli så trött som möjligt och fördriva tiden på bästa sätt tills jag bara vill gå och lägga mig. Då brukar det funka, vs då bryter jag inte ihop mitt i hytten. ;) Hur som helst, shoppade lite nödvändiga saker i Riga. Bland annat en ny tuperingskam då min andra bara helt plötsligt försvann?!  Vet verkligen inte vart den tog vägen. Sen också nya jeans, köpt på New Yorker, gillar byxorna men deras provrum.. Never again. Jätte litet och varmt, svettades SÅ myckeeeet.
 
Nu ska jag till Ica, köpa en Celsius och sen dra till gymmet! Idag blir det armar tror jag! (måste skaffa mig ett träningsschema.. hehe) 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?