Island del 2!
Publicerat den

Imorgon kommer del 2! :DD Enjoy!
 
Vi åkte ganska mycket båt. Haha, här åkte vi på tur för att få se Reyjkjavik från vattnet första dagen!
Var ju tvungen att lägga upp en bild på hur jag såg ut i den röda valsafari direkten. "dagens outfit" haha!
Som sagt. Det finns en hel del vattenfall på Island!
Här är en bild på det maffiga vattenfallet Gullfoss! Det var typ det häftigaste jag sett någonsin, man måste åka dit och se det för att förstå vad jag menar! :)
Hmh.. As U see.. Det ösregnade den dagen. Öste ner HELA dagen. Det var sjukt.
Här va typ en gräns mellan två kontinenter. Europa har den ena och Nordamerika den andra... Hehe jag är inte sådär super bra på geologi direkt.. Men det var helt sjukt där, man såg typ botten från där jag stod och det var djuupt!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?