Iceland.. I hope I'll be back soon
Publicerat den

ISLAND VAR SÅ NAJS. Alltså.. Det var SÅ kul nu när jag tänker på det. Det är verkligen något för mig som älskar att se nya saker! Jag rekommenderar Island till alla, unga och äldre. Det är en fantastiskt fin ö med vulkaner och platta, gröna landskap. Man märker verkligen att naturen har naturkrafter (haha) och hur NÄRA man är naturen.
Här skulle vi ut på valsafari! Dock hade vi oturen att inte se några.. Vi såg bara några delfiner..
Ååh, det finns många vattenfall och bäckar i den Isländska naturen! SÅ FINT!
Selfie på bussen.. Haha!
;
Så vackert.. I mean.. Finns det några moss bevukna vulkaner i Sverige eeeelllleeeerrrr?? ;))
Dessa lila så fina blommorna växte överallt bland stenarna.
Ja.. Det blåste ganska mycket :) Men kolla, det ser ut som att jag står framför en green screen, right?
En lunch! Drack den berömda "Skyr" men nä.. Jag gillar svensk hederlig filmjölk mer.. ://



Anonym

Delfiner tillhör ordningen valar men är en egen familj, alltså är delfiner valar.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?