bra dag!
Publicerat den

Tjennaaa! 

Idag har jag rensat i källaren MASSOR. Vi har helt sjukt mycket grejer där nere, speciellt från när jag och min syster var små! Nostalgi på hög nivå, så vi skaffade oss en "nostalgi låda" där vi la ner det vi ville behålla. Vi kommer ha ett mycket mindre förråd dit vi ska flytta, satt vi har typ inget annat val än att rensa ut och slänga. 
Sen drog jag och mina föräldrar till Gåshaga ön, vi badade och det var super skönt! Frös dock jätte mycket om över armarna? Liksom hahah, varför just där? Vi fick veta att det var 17 grader i vattnet av en trevlig dam där nere. Man träffar alltid någon man känner eller känner igen på den ön. O gör man inte det pratar man ju ofta med någon. Gillaaaar!! 

Sen åkte vi hem och jag och min syster lagade fajitas till middag! Vi alla blev super mätta! :)) Ikväll funderar jag på att ta en liten cykel tur.. Hmh, länge sen jag cyklade nu. Ska fråga om Amanda vill följa med. 

Vad har ni gjort idag? :D









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?