5 sanningar om Emma
Publicerat den

Jag kan inte kolla på film. Eller jo.. Typ i skolan om jag måste, för då har jag ju inget val. Jag gillar också att gå på bio och se BRA filmer. Men annars.. Nej, jag tappar intresset efter 5 och början pilla med något annat. Satt ja.. Jag kan typ inte snacka film med någon just för det. Lite tråkigt när nån säger ba "har du sett ***" väldigt entusiastiskt och man ba "ledsen mannen" typ. :/
 
Jag hatar när framförallt killar ska börja snacka eller snackar om åldersskillnaden. Liksom hallå?! Du förstör allt här?! För mig spelar det ingen roll hur gammal hen är. Liksom om vi funkar, varför ens nämna det då?
 
Jag har typ två mål i mitt liv, 1. gå ut gymnasiet med bra betyg och 2. bli miljonär innan 30 års ålder. Och om jag kommer klara det? JAAA det kommer jag. Vill jag något klarar jag det. Har lite Pippis inställning "detta har jag aldrig gjort förrut, så det kommer jag klara!". Haha;))
 
Jag är SÅ taggad på att börja gymnasiet! Jensen Västra here I come! Lite den känslan får jag när jag tänker på att jag snart ska börja gymnasiet. Nej men det ska bli skönt att själv få ta ansvar och inte ha någon (förhoppningsvis) lärare som springer efter en liksoooom. :)))
 
Jag har typ ingen förebild eller idol eller något sånt. Jag inspireras lite av min pappa, men han är väl den enda egentligen. Det finns ingen som gör precis eller ens nästan gör allt det jag vill göra, ingen som är precis som jag vill vara eller nått sånt egentligen. Lite halv tråkigt kanske men asså sån är jag. Kör lite på det jag känner för haha.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?