så glad!!
Publicerat den

Ååh, mina nya skor kom igår!
 
Skorna jag bloggade om i inlägget under, började jag genast leta efter på nätet. När jag hittade en sida som sålde skorna och som hade min storlek(!!!) så beställde jag dem nästa dag. Och igår gick pappa och hämtade dem efter att vi hade varit på öppet hus på Kungsholmens gymnasium, som förövrigt verkade hur bra som helst.
 
Igår mådde jag nästan konstant dåligt hela eftermiddagen, var jätte illamående och hade lite men också de, konstant huvudvärk. Jätte jobbigt, så idag är jag hemma. Saknar dock Emma, det gör jag i och för sig alltid när jag är sjuk nu gör tiden men haha, ni förstår :)). 
 
Nu är det helg och har planerat lite saker denna vecka, bland annat en shoppigrunda med Natti. Behöver verkligen fylla på garderoben med lite nytt, snart vår ju! (NOT!!) Imorgon ska jag också gå på öppet hus på Jensen Norra med pappa, planerar dock inte att gå där, men kul att se hur det ser ut då jag ville gå där typ i somras! Haha ;))
 
Det sämsta med öppna hus på helgen är att man behöver ställa in andra saker, som min födelsedags brunch med Natti. Usch, hade pratat om brunchen hur länge som helst, sen får jag veta att det öppna huset krockar och behöver verkligen gå på det. Ni kan ju gissa hur det "grät kik meddelandet" lät.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?