shoppingen från förra helgen!
Publicerat den

Hejsan mina fina! Idag har jag varit i stan med syrran, jag letade efter ett par nya gym skor (då jag tappade min ena sko i tisdags??!!). Jag hittade dock inget jag ville ha, men det var ingen fara. Ett par nya Reebok skor kommer till mig nästa vecka! Jihoo! Tills dess.. Får jag träna i syrrans 45:or och hoppas på att jag inte ramlar runt.. Haha;)) Nu ska jag strax ta mig till gymmet! :))
 
Juste! Kom just på att jag glömde visa vad jag köpte förra helgen som jag lovade att jag skulle göra.. Shame on me.. Haha;)) KRAM! :DD
 
en helt vanlig, basic, lång kofta från HM!
 två lite större tjocktröjor, den längst till vänster är från HM och den högra är från Lindex :))
tre helt basic tröjor från Kapphal, super mjukt tyg! :))
sen ett svart skärp, gråa basic mjukisbyxor och ett par leggigs(?)! :DD btw dessa kassar bar jag runt en halv dag i stan, sprang in på HM 4 gånger tror jag? haha... desperat ;))






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?