tattoos and other things
Publicerat den

Hejsan bloggen! 

Min kusin skickade just en bild på hennes första tatuering och ja, gud vad avundsjuk jag är! Vill också ha en nu, men inte så stor som hon gjorde och inte där hon har den men på handleden kanske? Något litet ord, kanske happiness eller love? Eller någon cool typ bild eller "motiv"(?) typ.. Ajja, det är typ 1 och ett halvt år kvar tills jag får friheten att gadda mig utan att behöva frågar mina föräldrar. Då jag är ganska säker på att mina föräldrar inte skulle gå med på det då de inte har några tatueringar själva osv. 

Ajja, hade hemspråk nyss och det gick bra! Jag åkte aldrig till gymmet efter senaste inlägget, jag la mig i sängen och kollade på en film istället..:D Men asså, jag vet inte vad det är med mig? Jag är så lat, jag orkar inte ens läsa en bok liksom? Men åka hit och dit, gå till skolan och sånt orkar jag varje dag?! Men läsa en bok? Det är tydligen för svårt för mig? 

Hur är det med er? Är det likadant att ni inte orkar läsa böcker men att ni, som jag, orkar att gå till skolan? Eller är ni helt tvärt om? 













NAMN
 

MAIL


URL





Spara?