confessions
Publicerat den

Jag är väldigt taggad på gymnasiet! Det enda som jag och tjejerna i min klass diskuterar är program och gymnasium nu typ. Det ska bli så skönt att komma ifrån skolan jag gått i i 10 år snart! 

Dock är jag väldigt nervös för program och skola, vet inte riktigt vad jag vill. De skolor jag vill gå på har inte exakt den inriktningen jag vill gå. Ååh det är så svårt! (lol bild btw haha;))


Jag vill så gärna träffa mina kusiner snart igen! Saknar dom verkligen så mycket, senaste gången vi träffades var i somras. :D

Jag vill ha eget företag, bo i en lägenhet i Stockholm city och ha ett roligt liv när jag blir stor! Men samtidigt kan jag känna att jag inte behöver det där, jag kan liksom nöja mig med en lägenhet i någon mysig liten kommun i någon förort och jobba på Ica typ. 

Jag har otroligt lätt att börja grina när jag är stressad eller nervös, står liksom inte ut med mig själv när jag är sådär nervös att jag bryter ihop tillslut. Jätte jobbigt det där.. 

Jag längtar så mycket efter sommaren! Vill ha sommar nununu! Men snart åker jag till Thailand så taggar lite sommar i alla fall!:DD 
KRAM! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?