confessions
Publicerat den

Jag har just kommit på att mitt rum är rätt opersonligt, inte för att jag inte tycker om det eller något sånt. Men lite bilder på gardrobs dörrarna från sommaren skulle inte skada ;)

Jag tycker att innan höstlovet kändes en helg så kort, men nu efter lovet känns det som att efter en helg att det varit lov. Känns jätte konstigt, varför är det så? Haha :)
 
Jag är jätte rädd att jag ska få acne, eller att jag ska bli allergisk mot något man kan äta, att någon i min familj kommer bli sjuk och blir tvungen att åka till sjukhuset. Är jätte rädd för sånt, eller att det ska hända någon av mina kompisar något. Min största rädsla är absolut att tappa hörseln eller rösten. Men jag måste nog säga att mina största rädslor är att jag inte kommer att få ut något när jag öppnar munnen eller blir döv. Fjantigt jag vet, det finns ju värre saker? Men ändå, jag är rädd för det..
 
Jag vill verkligen ha tjockt och långt hår ner till midjan! Tycker det är sååå snyggt och det verkar så kul att kunna "leka med det". Sen vill jag också ha kort hår, haha, det tar fram ansiktet och visar det symetriska mer än om man har långt hår. Ååh jag vet inte vad jag vill typ! Haha ;)
 
 
Jag får typ panik eller något om jag inte har mobilen på nattduks bordet när jag ska sova. Är rädd för att försova mig eller missa när någon kompis eller någon i släkten ringer. Tänk om det hänt något, då har jag sovit istället för att brytt mig. Vill inte ens tänka så..
 
Jag tycker om att sova, men ser det ändå som slöseri med tid. Tänk allt annat man kunde göra?! Men att sova på morgonen och förmiddagen ser jag inte alls som slöseri med tid. Då ska man sova, då KAN man sova, för då är ändå ingen annan uppe.. Haha ;))
 
Jag tycker att Selena Gomez är så hiiimla snygg. Hon verkar typ ha allt, vill typ bli som henne när jag blir stor. Hon verkar vara så jordnära och snäll. Älskar hennes lockar i håret och ansiktsform, stil och hennes ex såklart.
;))

Vill typ träna efter skolan, plugga som f*n, ha 20 grejer att göra i veckan efter skolan, vara stressad över att ha en väl uppdaterad blogg. Mitt liv var såhär ett tag, tänker jag efter har det nog varit den tiden i mitt liv som jag uppskattar mest (detta var i våras). Jag växte så mycket under den tiden och nu jag vill växa ännu mer! Det finns ju ingen gräns hur bra man kan göra något? Eller hur?
 
Ååh, blev så peppad nu! F*n vad kul det här kan bli! Nu handlar det bara om att peppa sig själv och KÄMPAA!
 
KRAMAAAAR! :DD






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?