svar på kommentar!
Publicerat den

 
Goddag! Imorse så såg jag denna kommentaren, läste den och nu tänkte att jag skulle svara! (stolt att jag tar tag i saker i rätt tid nu haha;))
 
Svaret är: nej, jag gillar inte julafton längre. Jag tycker det skulle vara att ta i om jag sa att jag "hatade julafton" för det gör jag inte. Det var cirka 2-3 år julaftnar sen tror jag som jag slutade gilla julafton. Jag minns att mina föräldrar hade köpt en resa till familjen och att jag typ hade PMS då eller något. För jag tyckte inte att åka till London var något jag ville göra, jag började bråka med mina föräldrar om vart i skulle åka och det slutade i kaos minns jag. Min pappa var så himla arg på mig tillslut och mamma var ledsen, jag grät mig till söms eller något liknande den kvällen. Det var hemskt och jag ångrar verkligen så mycket att jag ens tänkte vad jag tänkte.
 
Sen dess så har jag bara tagit ett steg tillbaks när det gäller julen, att köpa julklappar och vänta på alla julprogram som ska börja har inte varit det jag gjort direkt. SOM TUR ÄR så har mina föräldrar velat åka till Thailand varje år sen dess så det har ju förstås varit bra för mitt "humör åt julen".
 
Jag vill verkligen inte att mina föräldrar, min syster, släkt eller någon ska sluta gilla julen. För julen är glädjefyllt och kärleksfullt tycker jag. Och bara för att jag inte gillar julen betyder det inte att jag ignorerar den eller något sånt, utan att vara med kompisar när de julshoppar eller så, det gör mig bara glad. Att se människor som tycker julen är kul och mysig gör mig glad, så jag har verkligen inget i form av hat eller så mot de människorna.
 
Avslutningsvis vill jag säga att: bara för att jag inte gillar julen, så vill jag absolut inte att någon annan ska börja "inte gilla julen" bara för att jag inte gillar den.
 
Nu blev mitt svar väldigt utvecklat och lite "surrigt"(?) eller vad man säger, men hoppas du fick svar på din fråga! :D
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?