kan inte varje dag vara som igår?
Publicerat den

God morgon allesammans!
Igår när jag kom hem skulle jag sätta mig framför datorn och skriva ett inlägg, när mitt tangentbord helt utan andledning slutar fungera? För sen slutar hela datorn fungera, jätte konstigt. Men nu fick jag igång den igen och allt funkar igen (tack och lov) som det ska!
 
Igår var jag ju som sagt först på vernissage, var roligare än jag trodde det skulle bli faktiskt! Träffade nytt folk så det va ju inget annat än lyckat och super kul! :D Sen efter  det drog jag och familjen till Jakobs kyrkan, vid/i Kungsträdgården för att lyssna på Adolf Fredriks och Musikgymnasiets konsert! Det lät så bra och under två låtar fick publiken ställa sig upp och sjunga med. Snacka om lyckat och så kul, ångrar nästan att jag inte sökte dit i trean med en vän. Såg också tre av mina vänner stå där framme och sjunga! :D Super kul!
Efter det i alla fall så fikade jag och familjen på något café i närheten av kyrkan, var kanske inte det bästa cafét men det dög! Sen gick vi till Gallerian, jag och mamma köpte jeans till mig på Bik Bok, pappa och syrran skulle köpa hörlurar.. Tror jag? Haha, bra koll man har, verkligen, bra där Emma. ;))
 
Pizza till middag och choklad till efterätt, sen spenderade jag resten av kvällen inne på mitt rum. <--- Gud vad deprimerande det där lät?! Herregud, ajja, hur är det med er? Vad gjorde ni igår? :D KRAM
 
när jag fixade mig förra helgen eller något sånt? Haha ;))
kan ju säga att jag lovar en bättre bild på jeansen.. detta går liksom inte.. HAHA






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?