confessions
Publicerat den

1. Jag är typ jätte stressad och ledsen över allt nu, jag är typ därför helt överdriven överallt och jämt. Som i skolan säger jag "nej men herregud" typ jämt och så, kanske inte är så ovanligt för andra men jag har aldrig känt såhär förut.. Någon som har något tips på hur man kan ta sig ur det..? :) 

gråter bara över allt.. typ

2. Jag tycker att snö är bland det värsta som finns nu för tiden, det är så träligt och nej, jag mår inte bättre av att se på det.. 

3. Jag vill åka till Thailand nunununu! Kommer bli såå nice, längtar och ser verkligen fram emot det! 



4. Jag har jätte, jätte svårt för att laga mat, dvs typ följa recept och så! Trots att det står "börja med att hacka löken" så fattar jag typ inte och får bara ännu mer panik. Låter fjantigt men sån är jag..  Haha;)) 

5. Jag pluggade nyss matte och förstod faktiskt vad jag gjorde! Tacka Gud för youtube's "matte förklarings videos" för vet inte vad jag skulle gjort utan dem+pappa❤:)) 

6. Kollade på trailern till Justins nya film och seriöst.. Guud vad peppad jag blev till att uppfylla mina drömmar en dag! Jag hade nämligen näst intill gett upp mina drömmar, men nu är jag peppad igen! :DD 



7. Jag ska sjunga på tisdag, torsdag och fredag nästa vecka och min röst är pajj kan man säga.. Kanske inte så nice nej..:((

8. Jag känner att jag måste åka till London snart igen.. Måste fylla på med body mists, body lotions och underkläder från VS nu alltså.. Haha;)) 

(denna bild vill inte komma upp?) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?